√оловинське вище профес≥йне училище нерудних технолог≥й

√оловна

 ер≥вний склад

јб≥тур≥Їнту

ћетодична робота

Ќавчально-виробнича робота

Ќавчально-виховна робота

‘≥зкультура та спорт

’удожн¤ самод≥¤льн≥сть

‘ото та в≥део

Ќаш≥ дос¤гненн¤

FAQ (питанн¤/в≥дпов≥дь)

—амовр¤дуванн¤

Ќовини

 

√оловна - —амовр¤дуванн¤

 люч до  усп≥ху.

ƒ≥¤льн≥сть учн≥вського  самовр¤дуванн¤  орган≥зовуЇ на  основ≥  р≥зних  законодавчих  акт≥в:

●  онституц≥¤ ”крањни;

●  онвенц≥¤ ќќЌ про права дитини;

● закони  ”крањни Д ѕро  осв≥туФ, Дѕро профес≥йно Ц техн≥чну  осв≥туФ, Д ѕро

   дит¤ч≥ та   молод≥жн≥  громадськ≥  орган≥зац≥њФ

● –озпор¤дженн¤ та накази м≥сцевих орган≥в  виконавчоњ  влади та  управл≥нн¤   

    осв≥ти ≥  науки;

● —татут  навчального закладу, орган≥зац≥њ, тощо.

 

—п≥впрацюючи  з  учн¤ми  на  правах партнера, консультанта, координатора  педагог  надаЇ методичну, консультативну та  практичну допомогу у  вир≥шенн≥  того  чи  ≥ншого  питанн¤; контролюЇ дотриманн¤  учасниками учн≥вського самовр¤дуванн¤ правил законност≥, субординац≥њ, реальност≥ ухвалених р≥шень; у  раз≥  серйозного  зауваженн¤  до  законност≥ чи  реальност≥ ухваленого  р≥шенн¤ виносить це  питанн¤  на  перегл¤д  ≥  обговоренн¤  загальними  зборами.

“акож  маЇ  ≥нш≥  функц≥њ, зокрема:

● навчанн¤  активу;

● колективн≥  та   ≥ндив≥дуальн≥ ≥нструктаж≥ дл¤  орган≥затор≥в  конкретних 

   д≥л¤нок  роботи;

● доб≥р необх≥дноњ л≥тератури, методичних  матер≥ал≥в  дл¤  самоосв≥ти учн≥в  з  метою практичного  застосуванн¤  опрацьованого  матер≥алу в  реал≥зац≥њ  план≥в, проект≥в, заход≥в;

● допомога в  правильному  оформленн≥  необх≥дних  документ≥в, сценарних  план≥в, тощо.

● посередницька  робота м≥ж органами учн≥вського самовр¤дуванн¤ та  кер≥вниками державних ≥  недержавних  структур, адм≥н≥страц≥Їю навчального закладу.


јктив≥зац≥¤  творчих зд≥бностей учн≥в

ƒл¤ орган≥зац≥њ учн≥вського самовр¤дуванн¤ д≥т¤м потр≥бн≥ певн≥ знанн¤ та вм≥нн¤ . ƒл¤ повноц≥нноњ роботи учн≥вського активу кер≥вник зд≥йснюЇ навчанн¤, трен≥нги, сем≥нари, даЇ учн¤м можлив≥сть обм≥нюватис¤ досв≥дом ≥з товаришами з ≥нших навчальних заклад≥в, висв≥тлювати свою д≥¤льн≥сть у засобах масовоњ ≥нформац≥њ.

         –оботу учн≥вського самовр¤дуванн¤  базуЇ на принципах :

● самост≥йност≥ у вир≥шенн≥ питань у рамках своњх повноважень, закр≥плених у статут≥ навчального  закладу;

● в≥дпов≥дальност≥ органу учн≥вського самовр¤дуванн¤ перед виборц¤ми, членами колективу, педагогами, батьками;

● р≥зноман≥тност≥ форм орган≥зац≥њ учн≥вського самовр¤дуванн¤;

● системност≥ плануванн¤ та реал≥зац≥њ нам≥чених програм ≥ проект≥в;

● консультативно Ц педагог≥чноњ п≥дтримки дорослими (координаторами, педагогами, спец≥ал≥стами тощо).

         ” чому секрет усп≥ху педагога ?

Ѕезперечно у реал≥зац≥њ принцип≥в педагог≥ки сп≥вроб≥тництва, в гуман≥зац≥њ навчально Ц виховного процесу, в розвитку власноњ творчост≥ ≥ творчост≥ учн≥в, у взаЇморозум≥нн≥ ≥ дов≥р≥.

ѕрезентац≥¤ - —амовр¤дуванн¤

     

 

Hosted by uCoz