√оловна -
—амовр¤дуванн¤
люч до
усп≥ху.
ƒ≥¤льн≥сть
учн≥вського самовр¤дуванн¤ орган≥зовуЇ на основ≥ р≥зних
законодавчих акт≥в:
● онституц≥¤
”крањни;
● онвенц≥¤ ќќЌ про
права дитини;
● закони ”крањни Д
ѕро осв≥туФ, Дѕро профес≥йно Ц техн≥чну осв≥туФ, Д ѕро
дит¤ч≥ та
молод≥жн≥ громадськ≥ орган≥зац≥њФ
● –озпор¤дженн¤ та
накази м≥сцевих орган≥в виконавчоњ влади та управл≥нн¤
осв≥ти ≥ науки;
● —татут
навчального закладу, орган≥зац≥њ, тощо.
—п≥впрацюючи з
учн¤ми на правах партнера, консультанта, координатора
педагог надаЇ методичну, консультативну та практичну допомогу
у вир≥шенн≥ того чи ≥ншого питанн¤; контролюЇ дотриманн¤
учасниками учн≥вського самовр¤дуванн¤ правил законност≥,
субординац≥њ, реальност≥ ухвалених р≥шень; у раз≥ серйозного
зауваженн¤ до законност≥ чи реальност≥ ухваленого р≥шенн¤
виносить це питанн¤ на перегл¤д ≥ обговоренн¤ загальними
зборами.
“акож маЇ ≥нш≥
функц≥њ, зокрема:
● навчанн¤ активу;
● колективн≥ та
≥ндив≥дуальн≥ ≥нструктаж≥ дл¤ орган≥затор≥в конкретних
д≥л¤нок роботи;
● доб≥р необх≥дноњ
л≥тератури, методичних матер≥ал≥в дл¤ самоосв≥ти учн≥в з
метою практичного застосуванн¤ опрацьованого матер≥алу в
реал≥зац≥њ план≥в, проект≥в, заход≥в;
● допомога в
правильному оформленн≥ необх≥дних документ≥в, сценарних
план≥в, тощо.
● посередницька
робота м≥ж органами учн≥вського самовр¤дуванн¤ та кер≥вниками
державних ≥ недержавних структур, адм≥н≥страц≥Їю навчального
закладу.
јктив≥зац≥¤ творчих
зд≥бностей учн≥в
ƒл¤ орган≥зац≥њ
учн≥вського самовр¤дуванн¤ д≥т¤м потр≥бн≥ певн≥ знанн¤ та вм≥нн¤
. ƒл¤ повноц≥нноњ роботи учн≥вського активу кер≥вник зд≥йснюЇ
навчанн¤, трен≥нги, сем≥нари, даЇ учн¤м можлив≥сть обм≥нюватис¤
досв≥дом ≥з товаришами з ≥нших навчальних заклад≥в, висв≥тлювати
свою д≥¤льн≥сть у засобах масовоњ ≥нформац≥њ.
–оботу
учн≥вського самовр¤дуванн¤ базуЇ на принципах :
● самост≥йност≥ у
вир≥шенн≥ питань у рамках своњх повноважень, закр≥плених у
статут≥ навчального закладу;
● в≥дпов≥дальност≥
органу учн≥вського самовр¤дуванн¤ перед виборц¤ми, членами
колективу, педагогами, батьками;
● р≥зноман≥тност≥ форм
орган≥зац≥њ учн≥вського самовр¤дуванн¤;
● системност≥
плануванн¤ та реал≥зац≥њ нам≥чених програм ≥ проект≥в;
● консультативно Ц
педагог≥чноњ п≥дтримки дорослими (координаторами, педагогами,
спец≥ал≥стами тощо).
” чому секрет
усп≥ху педагога ?
Ѕезперечно у
реал≥зац≥њ принцип≥в педагог≥ки сп≥вроб≥тництва, в гуман≥зац≥њ
навчально Ц виховного процесу, в розвитку власноњ творчост≥ ≥
творчост≥ учн≥в, у взаЇморозум≥нн≥ ≥ дов≥р≥.
ѕрезентац≥¤
- —амовр¤дуванн¤ |