√оловна -
’удожн¤ самод≥¤льн≥сть
Ђ¬ житт≥
все починаЇтьс¤ прекрасногої
¬ училищ≥ пл≥дно
працюють гуртки
художньоњ самод≥¤льност≥:
вокально-≥нструментальний ансамбль, вокальна група прац≥вник≥в
та учн≥в " ∆≥ноча дол¤ ", танцювальний та драматичний гуртки,
рад≥огурток.
ЂЋюдське в людин≥ Ц
то найб≥льша ц≥нн≥сть, ≥ дар цей треба берегтиї - саме цього
принципу дотримуютьс¤ кер≥вники гуртк≥в працюючи з учасниками
художньоњ самод≥¤льност≥. «ум≥вши п≥дкорити дит¤ч≥ серц¤ Ц
дарують своњм вихованц¤м невимовну рад≥сть ≥ вт≥ху, коли вони,
перевт≥лившись в улюблених героњв, нер≥дко п≥знають в них себе.
¬м≥ють уважно
вислухати кожного, порадити, допомогти, у всьому стараютьс¤ бути
дл¤ них добрим прикладом. ѕрагнуть, щоб учн≥, навчаючись в
училищ≥, не лише здобували профес≥ю, а й розвивали ≥нтерес ≥
бажанн¤ до вивченн¤ ≥ в≥дродженн¤ народних звичањв та традиц≥й
р≥дного краю, обер≥гали њх.
ћета роботи
гуртк≥в Ц прищеплювати вихованц¤м любов до прекрасного, в
≥гров≥й форм≥ дати можлив≥сть кожному учаснику про¤вити своњ
естетичн≥ та творч≥ зд≥бност≥, спри¤ти ≥нтелектуальному та
духовному розвитку особистост≥. «а допомогою художньоњ
самод≥¤льност≥ залучати учн≥в до п≥знанн¤ духовних скарб≥в
украњнського народу, речей побуту, п≥сень, танц≥в, оберег≥в,
прищеплювати любов ≥ повагу до р≥дного слова.
ер≥вники велику
перевагу в≥ддають схваленню та заохоченню Ц рахуючи, що це
завжди додаЇ учн¤м впевненост≥ в соб≥, розвиваЇ в≥дпов≥дальн≥сть
≥ бажанн¤ бути ще кращими.
Ўл¤хом
сп≥впрац≥ з педагог≥чним колективом кер≥вники прагнуть ще
б≥льшому ви¤вленню обдарованоњ молод≥ та залученню њх до участ≥
в гуртках.
ер≥вники
гуртк≥в беруть активну участь в робот≥ методичних обТЇднань,
виховних заходах та св¤ткових концертах, що провод¤тьс¤ в
навчальному заклад≥ та селищ≥. ”часники художньоњ самод≥¤льност≥
училища неодноразово приймали участь у обласних конкурсах,
св¤ткових д≥йствах що в≥дбувалис¤ на р≥вн≥ району та област≥.
¬же б≥льше 20
рок≥в працюють на культурн≥й нив≥ училища —амолюк «≥нањда
‘ранц≥вна ≥ «ел≥нська Ћюдмила ”л≥¤н≥вна, активно включились в
роботу ≥ “ишкевич ёр≥й ћиколайович та молод≥ кер≥вники Ц
раснобока јльона ѕетр≥вна, олобТюк ћарина ќлександр≥вна. ¬с≥
вони, разом з вихованц¤ми, активно ведуть пошукову роботу,
впроваджують нов≥ форми культурного дозв≥лл¤, виховують в учн≥в
почутт¤ краси.
|